We zijn trots op wat we maken. Hiervoor zetten we graag een stap extra, redeneren we altijd vanuit de gebruiker en maken we graag precies wat je nodig hebt!
In samenwerking met STO-A hebben wij een serie van tien animaties ontwikkeld die jongeren laat zien hoe techniek hun leerervaring kan verrijken. Deze krachtige verhalen, gecreëerd vanuit een heldere strategie, inspireren leerlingen om de veelzijdigheid van techniek te ontdekken.
Lees verderIn juli 2023 viel het kabinet, wat leidde tot een versnelde samenwerking tussen GroenLinks en de PvdA. Bureau Max kreeg de opdracht om een nieuwe gezamenlijke website te bouwen voor de verkiezingscampagne.
Lees verderApeldoorn Stories is een app met interactieve audiotours die de verhalen vertellen over de stad. We ontwikkelden het platform in samenwerking met ACEC en Apeldoorn Partners.
Lees verderNa twintig jaar was het voor Buro In! tijd voor een nieuwe sprong, inclusief een naamsverandering. Wij mochten het nieuwe merk Fuori helpen introduceren – van de huisstijl tot een spectaculaire animatie tijdens de lancering.
Lees verderCanadian Walk is een app en audiotour, ontwikkeld als tijdloos eerbetoon aan de Canadese veteranen die Apeldoorn bevrijdden. We maakten Canadian Walk in samenwerking met Apeldoorn Partners als nieuwe pijler binnen het Apeldoornse belevingstoerisme.
Lees verderVoor de 50ste verjaardag van Apenheul ontwikkelden we volledig in-house een interactieve speurtocht, waarmee ook de allerkleinste bezoekers aan de binnenstad van Apeldoorn deze bijzondere verjaardag op leuke en educatieve wijze vieren.
Lees verderOntdek het verhaal achter de Monitor Bezoekersdrukte die wij ontwikkelden voor Toerisme VAN. Een tool die de bezoekersdrukte in de gaten houdt, heldere informatie geeft én heel makkelijk te gebruiken is.
Lees verderDe nieuwe website van GIGANT is, evenals het culturele centrum, een plek waar veel samenkomt. Het is een alles in één-website die naadloos samenwerkt met het ticketingsysteem van GIGANT voor een prettige gebruikservaring en waar veel data een duidelijke plek vindt.
Lees verderTijdens covid-19 wilde ACEC doorgaan met het programma en heeft Bureau Max gevraagd te helpen met een online tentoonstelling voor de expositie Showcase III. Een project waarbij al onze expertises werden gebundeld.
Lees verderOm Zonnepark Klarenbeek te realiseren heeft deA gebruik gemaakt van crowdfunding, waarbij wij meewerkten aan de strategie en online campagnes. Verder geven we advies over content en landingspagina’s van deA.
Lees verderCovid-19 leerde ons de belangrijkste les van de afgelopen tijd: als organisatie moet je om kunnen gaan met een veranderende…
Lees verderRestaurant Jules Verne is sinds 2019 samen met ons op avontuur om 25% meer maandmenu’s te verkopen en daar plukken ze dit jaar de vruchten van. Hun vijf gangen maandmenu is een geweldige deal en samen met een gedegen plan alles wat we nodig hadden om met Restaurant Jules Verne online succes te gaan.behalen.
Lees verder‘We doen wat we kunnen’ Als je een (digitale) professional bent, herken je dit misschien: Oftewel, je werkt keihard om…
Lees verderEen bonte mix Voor Husqvarna – ’s wereld grootste producent van tuinmachines en gereedschappen – hebben we voor de afdeling…
Lees verderWordPress Multisite voor de PvdA Voor de PvdA zijn naast alle afdelingen ook de sites van de provinciale organisaties en die…
Lees verder