Supportmedewerker & Developer
Als supportmedewerker ben ik vaak de eerste persoon die je spreekt wanneer je Bureau Max belt. Voor vragen, problemen die snel opgelost moeten worden en zelfs mensen die verkeerd verbonden zijn — iedereen sta ik te woord. Ik help van nature graag mensen en aanspreekpunt van het bureau zijn past dus perfect bij me.
Mijn dagelijks werkzaamheden zijn enorm divers. Op het ene moment bouw ik een website of fix ik een bug en een uur later zit ik om tafel met klanten om een WordPress workshop te geven. Vanuit mijn vorige werk als b2b salesmedewerker gaat al dat klantcontact me goed af. Dat blijkt ook uit alle leuke reacties; in mijn 2,5 hier heb ik al veel enthousiaste berichtjes ontvangen als dank voor onze hulp en zelfs eens een doos bonbons.
Aan het einde van een werkdag ontspan ik het liefst met een goede serie of een strategisch bordspel met vrienden.
Samen aan de slag?
Of heb je een vraag? Neem gerust contact op met Jorrick!